Léto 2015

03.08.2015 22:00

Letošní léto pro mě začalo velmi příjemně. Od 26.6. mi byla svěřěna do péče roční vnučka Táňa, takže mi přibylo hodně radostí, ale i starostí. 
Hned druhý den byla sobota a my se vydaly na závody do oblíbených Větřkovic. S Gabkou a jejíma westíkama jsme se naskládaly k Evě Panáčové do auta a vyrazily jsme. Eva je už zkušená řidička, takže na místo určení jsme dorazily ve velmi dobré pohodě. Nám se s Argitkou dařilo  dobře - jeden běh jsme dokonce vyhrály a celkově jsme skončily na 2. místě.

https://www.youtube.com/watch?v=KWIC7Ips3qU

V pondělí 29.6.2015 jsem šla naposled do práce a začala mi "dovolená". V úterý jsme s Gabkou odjely stanovat na 4 dny do Horní Suché.Pod vedením Nikči Schovancové nám ty 4 horké dny utekly strašně rychle, ale příjemně. Bylo nám všem tak horko, že Argitka už ke konci nechtěla běhat žádné zonovky. Psiska jsme zajely ochladit do tzv Karvinského moře - ani jsem nevěděla, že něco takového tady máme.

Hned 6.7. nám naše trenérky uspořádaly klubové závody. Horko bylo takové , že jsme se potili jen při mrknutí oka. Byla s náma tentokrát i malá Tánˇa a moc se jí to líbilo. S Argitkou i Deliskou jsem v závěru stála každou chvíli na stupni vítězů. Ani jsem nestihla postřehnout, co jsme všechno vyhrály. I přes vražedné vedro se klubovky jako vždy  vydařily.
 

 
A aby toho v červenci nebylo málo, tak jsme 17. večer vyrazili na tábor do Brna k Radovanovi Liškovi. Tentokrát jsem měla trochu starosti, jak se všechno vejde do auta, ale vše se vyřešilo. Zapůjčila jsem si zahrádku a střešní nosič, nacpali vše tak, že ani nešel zamknout ( přikurtovali jsme ho gumou )  a vyrazili. Posádku auta tvořili 3 dospělí, 1 dítě a 6 psů. Ale zvládli jsme to. Ejva si opět strhla peřinky na předních tlapkách, takže její běhání bylo omezeno. Ale i přesto se nám tam moc líbilo a už se těším (snad?) na příští rok.
 
 

Všechna videa mi vytvořila Gabka Martínková a já jsem za to moc ráda a děkuju.

Její krásné fotky z tábora v Brně  https://montysofi.rajce.idnes.cz/Tabor_Brno