Blíží se léto.

16.05.2014 18:24

 
Ani jsem si nevšimla,jak ten čas letí. Před nedávnem byl Nový rok a teď už léto klepe ne dveře. S Argitkou pilně trénujeme, ale na závody jsme si zatím netroufly. Vlastně ano, zúčastnily jsme se našich klubových závodů, které pro nás připravily 4.5.2014 Elišky s Dančou. Počasí nám holky objednaly a sešlo se tolik lidí, že to vypadalo skoro jako na oficiálních závodech. Organizace byla perfektní a parkury super. Já jsem se přihlásila s Argitou i Delisou. Honza byl přihlášen s Ejvou, ale  měl bolavé koleno, tak jsem s ní startovala já. V 1. běhu jsme si moc nerozuměly, protože s ní neumím běhat - Honza mi jí nechce půjčovat. (Mimochodem mi jí půjčil jen jednou-na krajskou výstavu na Černé louce,kde jsme skončily na krásném 2.místě z 8.) Ale pak jsme zaběhly krásně, ale já jsem to pokazila, protože jsem vynechala poslední skočku. V závodnících jsme běžěly s Delisou oba běhy čistě, takže v celkovém součtu závodníků obsadila moje stařenka krásné 3.místo (předběhla i bordery) .Argita si v 1.běhu tvořila svou vlastní trať a ve 2.jsem jí poslala na špatnou překážku. Takže disk. Já se to asi nenaučím. Video mi zpracovala Gabka Martínková(jako vždycky) - mooc jí za to děkuji. Honza si celou akci nenechal ujít, takže byl jako divák i se svou přítelkyní a dcerou.To byla její premiéra mezi tolika pejsky a doufám, že z ní vyroste časem taky agiliťák.

foto  https://evmik.rajce.idnes.cz/Klubove_zavody_4.5.2014/
 

VIDEO ZDE