A jo to opět tady.

01.01.2014 18:58

    Rok 2013 uběhl jako voda, i když se to chvilkama zdálo jinak. Pro mě v osobním životě to nebylo nic moc, ale od té doby , co mám doma ty mé čtyřnohé mazlíčky zvládám mnohé situace mnohem lehčeji.Je to paráda,když po mne ta moje kelpie mrskne bělmem oka a uši zašpičatí ještě víc,než je má doopravdy,anebo silně prošedivělá Deliska zaškrábe dlouhými drápky a dožaduje se pozornosti.V tu chvíli mě úplně přejde veškerá zlost na celý svět a musím se s něma pomazlit a je mi fajn.Třešničkou k tomu všemu jsou naše agi tréninky a s tím spojeni naši kamarádi - vlastně kamarádky.I když jsme s Argi letos na závodech neměly velké úspěchy - nevadí.Věřím,že vše přijde.Ke spokojenosti mi úplně stačí třeba takový předvánoční trénink,jaký nám připravila Eliška s Dančou před Štědrým dnem.Dopoledne bylo plné soutěží a příjemné atmosféry při pojídání vánočního cukroví.Argitka mě potěšila při výhře při jedné ze soutěží,když bezkonkurenčně zůstala nejdýl na čáře v odložení.:DObdobí před Silvestrem proběhlo jako obvykle Delisa se nechodila venčit,protože se bála a Argi se to snažila odkoukat.Na Silvestra dostala Delisa uspávací prostředek a během 2 minut usnula Argita spala taky,ale bez uspávadla(naštěstí).Při poslední intenzivce u Elišky jsme si parádně zatrénovaly,i když v jednu chvíli si ze mě Argi opravdu dělala legraci. video  https://youtu.be/M2Px_JjFm24
Asi toho měla fakt dost.Chvilkama úplně vidím,jak se mi směje do ksichtu.Snad to letos bude jinak  a budeme se smát spolu!!!