Dokonalá Argi.

28.05.2012 05:32


Po tomto víkendu stráveném na naší chatičce v Rožnově pod Radhoštěm můžu s klidem říct ,že Argi je téměř dokonalá (neumí slalom a houpačku). Celé 2 roky jejího života jsem se já i ona při pobytu na horách trápila, protože pud lovu a samozřelmě provokující Delisa byli vždy silnější, než poslušnost. Takže Argi chodila jen na 3 metrové šňůře a skoro se dusila, protože se chtěla proběhnout a já ji nemohla pustit. Les je totiž plný srnek, veverek a jiné lesní zvěře. Letos jsem se rozhodla toto změnit a pořídila jsem elektrický obojek. Zpočátku jsem se tomu bránila, ale dnes lituju, že jsem to neudělala dávno. Argitce stačí, že má krabičku s elektrodama na krku a při našich procházkách si mě hlídá. Při zachycení stopy jí stačí jen zvuková výstraha nebo slabý impulz. Ale i ten snad časem odbouráme.Takže se s klidnou duší procházíme a nemám strach z číhajících myslivců a jiných lesních nástrah.