Intenzivka s Eliškou.

04.07.2012 20:00


První červencový den jsem se rozhodla zasvětit trénování s Eliškou.Trochu mě děsila předpověd' počasí - tropická vedra.Pro trochu stínu jsem se vybavila přístřeškem a deštníkem.S mou trenérkou Ivou jsme už tak sehrané,že přístřešek stál do 5 minut.Za to jsme sklidily zaslouženou pochvalu.Rýpavé připomínky a smích způsobil pro změnu můj deštník(satelitní anténa),ale Domča si jeho stín docela chválila.Argitka se snažila,ale polední vedro nemohla vydržet ani ona a utíkala se schovat do svého domečku.Krásný horký den jsme zakončili výletem k rybníku,kde jsme zchladili své rozpálené těla.Delisa skočila do vody jen co jí uviděla a pak se věnovala hrabání v myších dírách.Megi plavala celou dobu a výrazným štěkotem vyžadovala cákání vody.Nejvíc mě potěšila Argi,protože odložila svůj ostych a bez zábran se konečně pustila do plavání,jakoby to dělala odjakživa.

Video ZDE