KVĚTEN 2011.

24.05.2011 05:16

Květen patří  mezi nejkrásnější měsíce v roce.Aspoň podle mne.Všechno krásně kvete a voní a dny jsou čím dál delší.Toho samozřejmě využíváme k častějším tréninkům,pokud nás nezradí déšť,nebo nemoc.S Argitou nám to jde pomalinku,protože bývá trochu tvrdohlavá a velmi brzo unavena.Ani jsem si neuvědomila,že je to právě rok,co s náma bydlí.Jsem moc ráda,že ji mám.Delisce se chce běhat čím dál méně.To předvedla na dvojzkouškách v Třebovicích 8.5.V obou bězích jsme se diskvalifikovaly se stejnou chybou.Vždy vběhla do špatné díry tunelu.Samozřejmě to byla moje chyba,ale proč bych nechávala vinu na sobě,když ona se nemůže bránit.Zato v lese je to zcela jiný pes.Kdyby se tam měřila postupovka,tak to číslo si nedovedu představit.Při poslední návštěvě lesa se to ale nevyplatilo,protože se asi někde napíchla a v podpaží má asi 10 cm jizvu.Naštěstí se dobře hojí a v pátek jdeme vytahovat
 stehy.S Argi jsme trochu zapracovaly na poslušnosti(v lese moc ne,tam se to vymyká a honí kdejaké stopy)a zúčastnily jsme se zkoušky poslušnosti podle ZZO.Zvládly jsme ji na výbornou.Nejhorší byl aport - ten donedávna nechtěla ani vzít do tlamy,ale my to časem dotrénujem.
foto z treninku a závodu a ze zkoušek