Květen 2012

24.05.2012 10:19

Počasí nám relativně přeje,takže se snažím s Argi co nejvíce trénovat.Sice to jde velmi pomalu,ale nějaké pokroky snad jdou vidět.Ale kdyby to šlo samo a rychle,tak by nás to asi tak moc nebavilo.12.5.jsme dostaly pozvání k předvedení agility pro místní nadšence psích sportů ve Studénce.Bylo pro nás připravené úžasné zázemí a příjemné prostředí.Předváděčka byla pojata formou malých neoficiálních závodů.Deliska předvedla svou tradiční pomalou klasiku a Argi zase svou prdlost(jiné slovo mě nenapadá)Hned v neděli jsme vyrazily s Evou a Anni a Ivou a Kori na intenzivku k Lucce do Větřkovic.Byla nehorázná zima,ani deka,o kterou jsme se pravidelně dělily moc nezahřála.Argitce to šlo pěkně,jen já jsem jí to kazila.Ani má výmluva,že mám dlouhý reflexní oblouk, nepomohla.Přesto jsem si dodala odvahu a 19.5.jsem se přihlásila na dvojzkoušky do Valmezu.Argi ještě neumí slalom,takže běhala v AO.S jejím cho
váním na 1.závodech jsem byla moc spokojena Při měření stála v klidu(má 48 cm) a při samotných závodech byla taky v pohodě.dokonce zvládla i odložení na startu.Deliska nezklamala a svou metodou pomalu ale jistě si vyběhala v celkovém součtu 2.místo.
  Video ZDE