Letní soustředění červenec 2013.

07.08.2013 07:44

Letos již potřetí za sebou jsem se přihlásila na tábor do Brna.Stejně jako minulý rok se mnou jel i manžel.Těšil se zase na dlouhé procházky s Delisou,ale ty musel letos trochu zkrátit.Deliska totiž začátkem července onemocněla-bolela ji páteř a ona sotva chodila.Měla naordinovaný klid na lůžku a prášky proti bolesti.Její stav se docela zklidnil,takže chodila.plavala a hrabala vpohodě,ale musela se šetřit.Takže jsem trénovala jenom s Argi.Ale i to mi bohatě stačilo.Letošní úmorné vedra daly zabrat všem - lidem i psům.S Argitkou jsme pilně trénovaly techniku letos ve skupince pokročilých.Středeční odpoledne bylo plánovano jako odpočinkové.Radovan zase pořádal bojovou hru a já jsem se rozhodla nejít.To ovšem neklaplo a jít jsem musela.Nak onec jsem byla ráda,protože bojovka byla zakončena návštěvou lam,které jsme si mohli nakrmit a pohladit.Uplné zakončení bylo samozřejmě v místní hospůdce a po vypití pivka a spořádání večeře jsme si dali malou tuneliádu.Argi byla nadšena,s mýma nohama to bylo horší,ale zvládly jsme to.Už se moc těšíme na příští rok.

               

 

Fotky ZDE