Naše závodění.

11.11.2013 19:43

 


 V poslední době mám tak trochu náladu pod psa(ještě že mi jí ty moje holky dokážou zvednout - někdy až moc),takže se mi ani nechtělo psát.Po táboře nám začaly pravidelné tréninky,protože místo pro naše nové cvičiště se našlo.Tak jsem si myslela,že nastal vhodný čas pro opravdové zahájení naší závodní kariery.Koncem srpna jsme se vydaly s Gabkou Martínkovou a Gabkou Kočvarovou Dvořákovou na závody do Přerova.Nikdo z nás nevěděl,kde to je,ale já jsem vybavena navigací,tak jsme mohly v klidu vyrazit.Ráno jsem nastavila souřadnice a jelo se.Jaké bylo naše překvapení,když v prostřed polí nám navigace řekla,že jsme na místě.To byla samozřejmě moje chyba,protože nastavení jsem provedla za šera a bez brýlí,takže jsem to trochu popletla.naštěstí jsme zajely max.10 km a času bylo dost,takže jsme to stihly.Nicméně pro mě to nedopadlo moc dobře - 2 běhy   disk,jen zkoušku jsme doběhly. videohttps://www.youtube.com/watch?v=TI5cf88UqrE&feature=youtu.be
8.9. jsme se vydaly na závody do Suchdolu nad Odrou ve stejném složení.Tentokrát jsme trefily dobře,na nastavení jsem si už vzala brýle.Výsledky byly podobné - 3 disky.video https://www.youtube.com/watch?v=uEQNKHs8r9c&feature=c4-overview&list=UUjyMopTLy-SvYoAqibl4aHQ

15.9. Horní Suchá,situace opět podobná.Sice jsme doběhly,ale těch chyb a odmítnutí!!! video https://www.youtube.com/watch?v=CfIhOY0ycbY&feature=c4-overview&list=UUjyMopTLy-SvYoAqibl4aHQ

19. - 20.10.-Hlučín.Ještě pořád jsem to nevzdala a přihlásila se na dvoudenní závody do Hlučína.Dopadlo to samozřejmě jako obvykle,ani jeden běh.

video https://www.youtube.com/watch?v=4nkRRiwe-0E&feature=c4-overview&list=UUjyMopTLy-SvYoAqibl4aHQ

No prostě slalom a zony nám pořád nejdou a nejdou.Za zpracované videa vděčím Gabce Martínkové.Byla tak šikovná,že měla s sebou notˇas a zvládla to většinou na místě.

Světlým okamžikem v tomto období byly klubové závody na konci září,kterých se zúčastnila i Deliska a Honza s Ejvou.Ejva závodila poprvé a pořád za mnou utíkala.To dohnalo Honzu k tomu,že si jí vzal natrvalo s sebou domů a už mi jí nechce ani půjčit.V celkovém součtu všech závodníků překvapila Deliska,která sice běhá pomalu,ale jistě.Takže si vyběhala krásné 2.místo!!!Na závěr klubovek se běhalo na čas a o prachy,což ve mě zcela nečekaně probudilo hráčskou vášenˇ.Ale bohužel v posledním běhu nás porazila ségra Anni.

Závodění tedˇna chvíli pustíme k ledu.Musíme dotrénovat hlavně ten slalom.Taky jsme byly zkusit mrknout na ovečky,ale asi to nebude nic pro nás.Argi na ně pořád štěká a kouše je.Nejraději do největšího berana.