Nemocná Megi,Dornova metoda a naše 1.ofi závody.

02.04.2013 19:28


Normálně se u nás nic moc zajímavého neděje,ale za poslední týden se toho nasbíralo víc než dost. Měla jsem plánovanou dovolenou a chtěla jsem na chatě udělat nějaké jarní práce,ale bohužel příroda to vymyslela jinak.Ještě k tomu onemocněla Megi,takže jsme museli na veterinu.Nemůže se vykakat-většinu vycházky je nahrbena a tlačí a tlačí a skoro nic z ní neleze.Doktor říkal,že má problém s konečníkem.Tak jsme vyfásli prášky proti bolesti a čípky 2krát denně.Po zavedení ji mám asponˇ15 minut držet zadkem nahoru.Nepředstavitelné.Navíc se jako náhradnice vždy nabízí i Delisa s Argi.Už to máme vymakné a zvládáme to.Na chatě jsme si užili krásné procházky v zasněženém lese a holky byly moc spokojené.V pátek jsme jeli domů,protože v sobotu nás čekala Eliška ve své ordinaci.Nabita vědomostmi z Dornovy metody si prohmátla  Delisu i Argitu a nezjistila žádný problém.Holkám se to moc líbilo,při
odpolední procházce běhaly jak urvané a pak zbytek odpoledne v klidu spaly.V neděli jsem se chystala s Argi na naše 1.závody do Suchdolu nad Odrou.Jaké bylo mé zděšení,když jsem se ráno probudila a venku bylo úplně bílo a pořád chumelilo.Nicméně jsem se sbalila(protože jsem se moc těšila) a vyrazila na cestu.Takových šílenců jako já jsem moc nepotkala.Auta by se dala spočítat na jedné ruce.Jela jsem rychlostí 50 km/hod a zdálo se mi to moc rychle.Navíc při výjezdu z Ostravay jsem úplně pochopila jak vypadá "bílá tma".Mám naježděno dost kilometrů i v zimě,ale tentokrát mi z toho všeho nebylo moc dobře.Navíc kdž jsem zabrzdila na červenou a zastavila jsem až vprostřed křižovatky(ještě že nic nejelo),rozhodla jsem se vzdát a jet domů.Však závodit teprve začínáme a zmrzačit sebe i psa hned na začátku sezony nemá význam.Protože bylo ještě ráno,hupsly jsme zpátky do postele a na tu hrůzu venku jsem se dívala jen z okna.