Poslední zářijový víkend.

01.10.2012 19:55

Pátek 28.9.jsme využily k trénování u Elišky.Počasí nám přálo a já bych ráda natrénovala tak,abychom mohly co nejdříve závodit.Myslím si,že Argitka i já děláme pokroky,tak se nám to snad co nejdříve podaří.  video
Vsobotu 29.9.jsme se s Evou a Andulkou vydaly do Brna na výstavu.Chtěly jsme se porovnat s ostatními kelpinkami,ale v kruhu jsme byly zase jen my 2.Vyjely jsme brzy ráno,ať stihneme prezentaci.V Brně jsme byly už před 7hodinou a protože Eva měla hlad,zastavila jsem na parkovišti u LIdlu.Při vystupování  jsem si chtěla upravit šaty a zjistila jsem,že v ranním fofru jsem si je oblékla naopak - kapsy jsem měla na zadku.Pak jsem zjistila,že jsem doma nechala výstavní vodítko.Raději jsem chtěla jed domů,ale když už jsme byly tak daleko,tak na výstaviště jsme přece jen dorazily.K mé roztržitosti se přidala i Eva - po odeslání SMS čekala na odpověď,ale pak zjistila,že jí vůbec neodeslala.Z toho je vidět,že pustit samotné 2 ženské do světa stojí za to.Nakonec výstava pro nás skončila dobře - Argi vyhrála o prsa před Andulkou se známkou výbornou,ale bez titulu.