Přelom roku u nás.

17.01.2012 19:45


Počátkem prosince jsem začala mít strach,že se mi z Argitky stane naháč.Začaly se jí po těle dělat místa bez chlupů.Na jedné z fotek vypadá jako převrácený dalmatin.Ani pan veterinář nepřišel na to z čeho to může být.Ale naštěstí po odčervení a nasazení vitamínů máme dnes doma zase krásnou kelpinku.Taky na tréninku mi dělá docela radost - vypadá že jí dochází co po ní vlastně chci.Vlastně mi dělá radost i Deliska,protože svou lenivou chůzi občas nahradí i během.Nejraději však Argi běhá jen tak po louce.To si při tom fofru stihne ještě vyhazovat nohama jak neposedné hříbě.Nejhorším dnem v roce je pro nás Silvestr.Delisa už týden předem nevychází večer z domu,protože se hrozně bojí bouchání.Aby v tom nebyla sama připojí se i Megi.Jen Argi je holka statečná.Proto před půlnocí podávám oběma uklidňující prostředek.Tentokrát Deliska doslova odpadla do 2 minut,ale Megi se tvrdošíjně brá
 nila celý večer.Ale máme to naštěstí za sebou a rok bude klid.Snad?Snažíme se trénovat,ale na závody organizované VOSOU jsme se nepřihlásily.A jsem docela ráda,protože parkury pana rozhodčího byly sice krásné,ale pro pohodlnou Delisku moc dlouhé.A Argi ještš není zdaleka připravena,ale už se moc těším,až bude!!!!

   FOTO ZDE