První lednový víkend.

09.01.2011 20:39


V sobotu ráno jsem s oběma psíma holkama vyrazila celá natěšená do Sviadnova na trénink.Tentokrát měla po dvouměsíční pauze cvičit i Argita.Byla jsem zvědavá,jak to dopadne a byla jsem mile překvapena.Argi je na mě více soustředěna a reaguje dobře na mé povely.Sice jednou odběhla na vedlejší parkur za svou sestrou Anni,ale hned se vrátila a pokračovala ve cvičení.Deliska taky nezklamala a vydávala ze sebe takové tempo,že jsem jí chvilkama nestačila.Uvidíme,jak se předvede příští týden na závodech.
V neděli odpoledne jsme se vydaly s holkama z klubu na procházku kolem Ostravice.Počasí bylo ideální a kolem vody ječtě zbytky sněhu,takže psi nebyli aspo'n moc zabahněni.Vše bylo v pohodě,ale Korča(od naší trenérky) má pifku na Argi.Tak na ni trochu vystartovala,ale Argitka už přichází do věku,kdy si nenechá nic líbit.Tak to vrátila a strhla se bitka.Naštěstí vše dobře dopadlo - žádná krev nestříkala.Jedinou výhodou bylo,že Argi se od té doby ode mě nehla na krok. Fotky