Soustředění Brno červenec 2012

27.07.2012 07:30


Rok utekl jako voda a já jsem se vydala opět do Brna trénovat u Radovana Lišky.Tentokrát mě doprovázel můj manžel,který byl na takovém pobytu poprvé. Trénovala jsem jen s Argitkou a Delisa měla volný týden.Užívala si dlouhé procházky s manželem po krásném okolí a zvláštním koníčkem bylo rozhrabávání myších děr.V pátek jsem po domluvě s Radovanem vzala na plac i jí a ona byla v tu chvíli nejštastnější pes na světě.
Počasí nám vyšlo skoro jako na objednávku.Nebyla  tropická vedra a teplota kolem 20.Občas trochu sprchlo,ale my agiliťáci - šílenci takové drobnosti přehlížíme.Stany nepromokly,takže jsme se měli i kde vyspat.Argita běhala úplně skvěle,zkraje týdne byla nazvána "letcem".Ke konci se z ní stal už "jen skokan",ale pořád měla v sobě dost energie a chuti opakovat nové sekvence,které jsem já samozřejmě  kazila.Pořád ještě neumíme houpačku a slalom,ale už už to skoro vypadá.S ostatními pejsky neměla žádný problém,dokonce  se našel i nějaký kamarád,který byl ochoten po tréninku s ní ještě běhat.Zajímavé bylo  setkání s volně se pohybujícím kozlíkem,kterého samozřejmě pásla.Kozlíkovi se to ale moc nelíbilo.V místním jezírku se koupala jenom Delisa,Argi opět nenašla odvahu ponořit se víc než po hrudˇ.Kdybych se koupala i já,tak ten ostych možná překoná.Tak snad příště.

FOTO