Třebovické dvojzkoušky

01.05.2013 18:47

 

Tak jsme se s Argitou konečně dočkaly.21.4. jsme se vypravily na závody do Třebovic.Počasí nám tentokrát docela přálo.Nepršelo,svítilo sluníčko a trochu pofukoval větřík.Vyrazila jsem trochu dřív,abych viděla dvojkové zkoušky a hlavně ségru Anni.Ta měla ve dvojkách premieru.Argitka byla celé odpoledne moc hodná.Na startu zůstala úplně v klidu a během běhu se na mě pěkně soustředila.Na štěstí nebyla ani v jednom parkuru zařazena houpačka.Tu totiž pořád neumíme.Máme ještě hodně co dohánět.Třeba nemáme úplně jistý náběh do slalomu.Z toho jsem měla strach a proto jsem jí v 1.běhu špatně navedla a díky tomu jsme se diskly.Ve druhém běhu jsem si myslela,že v rovném tunelu Arg itku předběhnu.To opravdu nelze,takže 1 odmítnutí a pak ještě spadla z kladiny,když se lekla rozhodčí.Celkově teda 6.místo.Na první závody jsem byla spokojena.

Doma nás ale čekalo velké trápení.Megi byla čím dál více nemocná.Veterinář potvrdil rakovinu konečníku a moc dlouhý život nepředpokládal.Vzalo to však mnohem rychlejší postup a 24.4. jí musel Honza nechat uspat.Moc nám všem chybí,ale život jde dál.Tak jsme hledali a hledali a koncem května by u nás už mohlo bydlet nové štěně.

Video ZDE