Zimní období u nás.

15.02.2012 20:44


Letos nás zima opět jako každoročně překvapila. Našim psům to nějak zvlášť nevadí, ale mě už to nebaví. Oblékání oblečků před každou procházkou zabere dost času. Hlavně ráno, když člověk docela spěchá a holky se nedočkavě plantají jedna přes druhou, jenom aby byly už už venku. Procházky ted' bývají trochu kratší,protože při -15 mrzne úplně všechno. Projeví se to pak doma - všechny jsou nevybouřené. Navíc Argitka ted' hárala,takže musela být pod neustálým dohledem,at nemáme nemilé překvapení. Ona by si určitě ráda dala říct.I když tedˇ to probíhalo ve větším klidu než minule.( Že by už dostala rozum?).11.-12-3.pořádala naše skupina tradiční závody VOSACAP. Chtěla jsem běhat s Delisou, ale ona si týden před tím vymyslela, že jí bude něco bolet a nebude skákat. Tak jsme šli na veterinu a dostali injekci proti bolesti a nějaké tablety. Naštěstí to pomohlo a je O.K.Na závody jsem  jí ale nebrala.J
 á jsem však musela jako pomocník.Bohužel zrovna tento víkend byl nejchladnější. Zahřívali jsme se svařákem a horkým jablkem, takže jsme přežili ve zdraví. Moje chutˇzávodit byla velká a parkur pro zkoušky 1 se mi moc líbíl, takže jsem se odhodlala pro svou závodní premieru s Argitou. Samozřejmě jsme nedoběhly, ale já jsem si to zkusila a vím, co mám zlepšovat. Argi byla v klidu-odložení na startu v pohodě. Horší to bylo se mnou - pozdní povely atd. Ještě máme kus práce před sebou.