Zimní tréninky

21.11.2010 17:28

Protože nastal podzim, dny jsou krátké a počasí nejisté, od 7.10.trénujeme v konšké hale ve Sviadnově. Na tento trénink jsem se moc těšila. Proto jsem byla hodně smutná,  když Argita v sobotu večer začala z ničeho nic kulhat.Myslela jsem, že to přejde, že třeba jen špatně ležela. Ale bohužel  - skončily jsme na veterině a nakonec musela na rentgen.Zjistilo se, že má na levé zadní patě výrůstek. Prý je to následek nějakého staršího zranění, kterého jsem si já vůbec nevšimla. (Kelpie musí být tvrdé plemeno, když nedá najevo naštípnutou nohu -) !!!)Tedˇmá klidový režim - 2 týdny na vodítku. Doma ale jako nemocný pes nevypadá. Už nekulhá, ale se zátěží ještě musíme počkat.
Takže jsme trénovaly jen s Delisou. Zpočátku zkoušela zase stávkovat, ale trenérka Terka Králová na ní našla metr. Pak už běhala skoro jako "rychlý"pes i na dalším tréninku 20.10.s Ivou.
Foto